Be Confident & Feel it

Sunday, April 26, 2009

PengumumaN

Assalamualaikum,
Kepada suma orang kampung!!
saya nak buat PengumumaN jejak kasih neh.
mai rapat2 kita dengaq sat.
Kalo jumpa apa yang saya carikan ini, tolong bgtaw macam mana saya nak jumpa "dia" k.
Makhluk ni nama dia :HATI:
(~_T)



di sini saya perlukan kembali HATI yang hanya mahukan sinar redha ALLAH.
di sini juga saya nak balik HATI yang pernah bertaubat.
di sini juga saya nak ketemu lagi sama HATI yang pernah dulu berkobar2 mengaku diri sebagai pejuang agamaNYA.
di sini juga saya nak jumpa balik HATI yang tanpa segan silu meminta2 cinta ALLAH.
kat sini juga saya kangen ketemu HATI yang ikhlas hidup hanya kerna DIA.
kat sini juga saya nak ambil semula HATI yang pernah bikin mata ini menangis di malam tahajud.

adus... mana perginya HATI itu..
Kawan2 dah jumpe blom?
tolong gtaw saya k.

aduhai HATI ini.. kenapa engkau terlalu tandus kering kontang tanpa simbahan nur ALLAH??
whai diri sendiri,
pergi cari balik HATI itu!!
kalo tak, HATI yg sekarang ni akan mati tanpa redhaNYA.
cepat2 pantas!



Penawar bagi hati~

Ya Allah, please give me this 30 seconds to remember YOU only..

ISTIGHFAR..
Astaghfirullah hal azim, allazi la ila hailla, huwal hayyum qayyum, wa a tubu ilaik...
jap je ambik masa nak sebut istighfar.. jgn sebut saje.. cuba ungkapkan kalimah rindu taubat itu direct link untuk capai redha ALLLAH.. apa macam? rasa lain bukan?

Lagi,
TASBIH..
3 round, lupakan urusan duniawi sepuluh saat,
Subhanallah, Alhamdulillah, Lailahailallah, Allahuakhbar.. (much better)

Lagi,
SELAWAT...
buat Kekasih hati dalam sepuluh saat..
Allahumma solli wassalim ala, sayidina muhammad wa alihi wa sohbihi wa barik ala muhammad. (ceria jiwaku ini)

dah.. legga hati sikit..
baru happy nak terus bekerja untuk ISLAM..
(~_^)
~Jumpa lagi~

1 comment:

  1. salam.
    ayuh, sama2 kita cari hati yang dulu sihat..
    hati yang skit ni juga prlu drawat...
    huhu~
    syukran syah mengingatkan. =)

    ReplyDelete